300+ occasions op voorraad
12 maanden BOVAG garantie
Aanpassingen conform RDW eisen
Sinds 1950 marktleider van NL
 - AB Bierman

Logistiek Administratief Medewerker (32-38 uur)

Wij zoeken een boekhoudkundig/administratief talent die proactief bijdraagt aan de dagelijkse gang van zaken in ons magazijn. 

Als Logistiek Administratief Medewerker ben je verantwoordelijk voor het administratief beheren van inkoop, het opboeken en afboeken van producten en ons voorraadbeheer, zodat alles op rolletjes loopt. Je zorgt ervoor dat onze administratie stevig en gestructureerd staat, net als een flatgebouw.

Daarnaast schrik je er niet van om af en toe op de heftruck te stappen en goederen te ontvangen en naar de juiste plek te brengen (en heb je hier nog geen certificaat voor dan regelen we dat gewoon), vooral wanneer je collega's vrij zijn. Om in deze rol succesvol te zijn, is het belangrijk om kennis van de onderdelen op te bouwen, zodat je de juiste producten kunt boeken op de werkorders. In de eerste maanden zal dit betekenen dat je veel onderdelenkennis opdoet.

Jouw taken omvatten:

  • Ontvangen, controleren en opslaan van inkomende goederen.
  • Verzamelen en gereedmaken van orders voor de werkplaats en verzending.
  • Zorgdragen voor een overzichtelijk en geordend magazijn.
  • Inventariseren van voorraden en tijdig signaleren van tekorten bij de magazijnbeheerder.
  • Bijdragen aan een efficiënte werkstroom binnen het magazijn en met andere afdelingen.

Wat verwachten we van jou?

  • Je hebt ervaring in een magazijnomgeving, bij voorkeur in een technische omgeving.
  • Je werkt nauwkeurig en hebt oog voor detail.
  • Je hebt basiskennis van computersystemen (ervaring met een voorraadbeheersysteem is een plus).
  • Je bent een teamspeler, maar kunt ook zelfstandig werken.
  • Een reachtruckcertificaat is een pre, maar we kunnen dit ook samen met jou regelen.

Solliciteer nu! 
 

Onze sollicitatieprocedure is eenvoudig en transparant:

 1. Vul je gegevens in via het formulier hiernaast.
 2. Na beoordeling van je sollicitatie nemen we contact met je op om je uit te nodigen voor een kennismakingsgesprek, indien je profiel aansluit bij onze wensen.
 3. Het kennismakingsgesprek vindt plaats met Lianne van Personeelszaken. Tijdens dit gesprek bespreken we of er een goede match is tussen jouw verwachtingen en wat wij te bieden hebben.
 4. Bij een positieve uitkomst volgt een tweede gesprek met onze werkplaatschef, je toekomstige leidinggevende of de directie, afhankelijk van de functie waarop je solliciteert.
 5. Als ook het tweede gesprek succesvol verloopt en we jou als kandidaat selecteren, doen we je een aanbod.
 6. Accepteer je ons aanbod? Dan verwelkomen we je graag als nieuw lid van ons team!

Naam

Zet hier je motivatie neer of upload je brief hieronder (let op dat dit .pdf bestanden moeten zijn)

Let op, dit moeten .pdf bestanden zijn

Contact opnemen?

Heb je vragen over onze openstaande vacatures? Neem contact op met onze afdeling Personeelszaken via personeel@bierman.eu. 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

0252 - 210611