Als je een nieuwe aanpassing of Bierman Occasion aanschaft ben je verzekerd van een hoge kwaliteit aanpassing / rolstoelauto / rolstoelbus. Desalniettemin kan er zich (ook na de koop) een gebrek voordoen. Vandaar leveren wij onze producten met garantie.
In deze video leggen we uit hoe onze garantieprocedure precies in zijn werk gaat.
Mocht je beroep willen doen op de garantie, gelieve dan altijd eerst met ons contact op te nemen. Dit kan op de volgende manieren:
In overleg met jou nemen wij de nodige stappen om het gebrek zorgvuldig te verhelpen. Als je echter zonder overleg met ons zelf iets hebt laten uitvoeren, kunnen wij niet garanderen dat dit onder de garantie valt en dat wij het zullen vergoeden.
Hieronder kun je de garantie bepalingen terugvinden. Zodat je weet waar je wel en geen recht op hebt.
Als je een nieuwe aanpassing of Bierman Occasion aanschaft ben je verzekerd van een hoge kwaliteit aanpassing. Om dit te onderstrepen leveren wij op een nieuwe aanpassing standaard met 2 jaar garantie.
Mocht je een beroep willen doen op deze garantie, gelieve dan met ons contact op te nemen. In de meeste gevallen zullen de garantiewerkzaamheden altijd bij ons in Nieuw-Vennep moeten worden uitgevoerd.
Voor de volledige RAI-Carrosserie garantievoorwaarden verwijzen wij je door naar de RAI-Carrosserie voorwaarden (hieronder te downloaden).
Op een Bierman Occasion geven wij standaard (per 1 juni 2022) 1 jaar BOVAG garantie. Dit houdt in dat jouw occasion kosteloos wordt hersteld als er zich gebreken voordoen die op het moment van koop niet zichtbaar waren maar wel aanwezig waren. Dit geldt alleen voor gebreken die al bestonden op het moment dat je de auto kocht, plus gebreken die binnen 12 maanden na de factuurdatum door normaal gebruik zijn ontstaan.
Standaard leveren wij de auto af met het BASIS Afleverpakket (dit staat vermeld op de factuur). Dit houdt in dat de de garantie-werkzaamheden bij ons in Nieuw-Vennep moet laten uitvoeren. Ook het transport van- en naar Bierman dien je zelf te verzorgen.
Indien je de auto heeft gekocht met het BIERMAN Afleverpakket (t.w.v. 1.000,- Euro) dan kun je onder bepaalde omstandigheden genieten van "lokale garantie". De reparatie kan dan lokaal worden uitgevoerd bij een universele garage zoals bijv. Profile, James, Vakgarage. In dit geval is het belangrijk dat de garantiewerkzaamheden altijd uitsluitend worden uitgevoerd in overleg en na goedkeuring van onze after-sales medewerkers. Verder moet de factuur direct aan ons gericht zijn (onze adresgegevens) en voorzien zijn van een toestemmingsnummer (te verkrijgen bij onze after-sales medewerkers). Let op: zonder toestemmingsnummer zullen wij deze factuur niet betalen.
Voor de volledige BOVAG garantievoorwaarden verwijzen wij je door naar de BOVAG voorwaarden (hieronder te downloaden).
Indien je vragen hebt over garantie, dan kun je met ons contact opnemen. Dit kan telefonisch op +31 (0)252-210611 of per e-mail via info@bierman.eu of middels ons contactformulier.